جهت اطلاع از شرایط دقیق مرجوع کردن کالا، قبل از هر اقدامی علت مرجوعی را از طریق واتساپ یا بخش پشتیبانی مطرح نمایید.
بازگشت کالا بدون هماهنگی قبلی ترتیب اثر داده نخواهند شد و مسولیت عواقب آن بر عهده فرستنده می باشد.
تحت چه شرایطی میتوان کالا را مرجوع کرد:
- کالا دارای اشکال فنی باشد
- خریدار در انتخاب کالا اشتباه کرده باشد
- خریدار منصرف شده باشد
شرایط کلی کالای مرجوعی:
- بسته بندی باز نشده و در جعبه اصلی خود باشد.
- هرگونه برگشت کالا مشمول کسر 6% از مبلغ کل سفارش می گردد.
- هزینه های پستی کالاهای مرجوعی بر عهده خریدار می باشد.